Forever

Stiefvater, Maggie

| 2011

In SHIVER, Grace and Sam found each other. In LINGER, they foughtto be together. Now, in FOREVER, the stakes are even higher than before. Wolves are being hunted. Lives are being threatened. And love is harder and harder to hold on to as death comes closing in

Liza Stöllman

2018-03-20

Anna Jensen

2015-01-11

Väldigt bra serie. Annorlunda syn på varulvar, spännande och så förstås den heta ungdomskärleken.

Maria Strömqvist

2014-04-20

Tyvärr va boken inte så spännande. Däremot har Maggie utvecklat sitt skrivande sedan första boken. Hoppas på att hennes andra böcker blir bättre då hon skriver helt fantastiskt!

Sanna

2013-10-13

Känns ganska sorgligt att de är slut ändå... Jag har läst alla tre i trilogin och ärligt tycker jag mest om andra boken. Men nu fick allt ett avslut och jag hatade avslutet. Maggie tryckte ihop slutet (den stora händelsen i boken) på mindre än 50 sidor. De tyckte jag inte om. Kunde vara längre och bättre.

Alekzandra K.

2013-06-17

Tycker sista delen är bra mycket bättre än de två första. Högre tempo, fler perspektiv etc. Helt okej serie.

Ida Holmén

2013-06-06

Den här serien har varit väldigt förutsägbar med få överraskningar och vändningar. Jag hade väntat mig mer av den sista boken när jag upplevde att tvåan höjde nivåerna lite efter första boken. Mnja. Det är framför allt slutet jag har svårt för - början och mitten av boken är bra. För mig kändes det som att slutet aldrig var ett slut. Det saknades ett par sidor. Särskilt som jag var mer intresserad av Isabel och Cole än de verkliga huvudpersonerna, vilket också i sig är kritik mot serien...

Madelene Helgesson

2012-12-12

Helt i överlag har jag verkligen tyckt om den här serien. Det är en bra serie böcker med vackert språk och intressanta karaktärer. Det känns verkligen som om Steifvater älskar sin värld och sina karaktärer, vilket syns och jag kan uppskatta. Vissa kanske säger att serien är lite dryg och inte mycket händer, men jag personligen kände aldrig så.

jojo bengtsson

2012-12-07

inte super bra

Sussie S

2012-09-17

Inte lika bra som 1:an och 2:an men helt klart läsvärd.

Bara såå bra =)

Helena Hallin

2012-06-14

Underbar!

Nadja Nygren

2012-05-18

Blev väldigt besviken på den här delen, då både första och andra tillsammans var bättre än den här. Ingenting hände riktigt förrens i slutet, och inte ens då var det ett bra avslut. Den får ändå en trea, just för språket, som är lika bra som i de andra delarna.

Charlotte B

2012-04-07

Bra bok som kunde ha ett bättre slut eftersom det var sista delen i en triologi.

Jenny Stenberg

2011-08-25

Tycker nästan den är bättre än tvåan i alla fall. Slutet däremot lämnar mig mest förvirrad och ogillande av Stiefvaters sätt att avsluta hela serien. Är det bara jag som känner att kärlekstjafet är lite nedtonat i denna eller har jag skummat lite för mycket genom dem delarna?