Fr alltid ...

Angerborn, Ingelin

| 2009

Noras hnder darrar. Hur kan det ligga ett brev till henne i det gamla obebodda huset? Hon lser de korta raderna om och om igen: Det finns ingen brjan. Det finns inget slut. Ty det finns ingen tid. Det r med blandade knslor Nora stter sig p bussen till Ekeby. Hon ska tillbringa sommaren hos mammas kompis Vanja i en gammal stuga p landet. Nora gillar Vanja - hon r virrig och ganska flummig, men hemskt snll. Nora funderar nd p hur hon ska st ut. Tv mnader utan kompisarna. Hon saknar dem ju redan. Srskilt Sebastian … Men de tryckande varma sommarveckorna i Ekeby blir allt annat n hndelselsa. Snart brjar mystiska saker hnda. Ngon skickar konstiga sms till Nora. Saker flyttar p sig helt av sig sjlva. P kvllarna hr Nora en vaggvisa spela i sitt rum. Och det dr huset, det gr vergivna huset som Nora tycker att hon knner igen. Hur r det mjligt? Hon har ju...

Jag tyckte boken var bra och den passar till dom som r 10-12

Jag tyckte att denna boken var bra fr att det var mycket spnning och spken. Jag rekommendera denna boken till dem som gillar lite spnning

4B Svandammsskolan

2021-11-09

Jag tyckte boken var spnnande och bra.

Jag tyckte att boken var bra fr att den var vldigt spnnande och jag tycker att 8-9 ringar ska lsa den/Ludde

4B Svandammsskolan

2021-10-04

Den handlar om en tjej som ska till sin mammas kompis Vanja, men dom hittar ett brev som kommit p villovgar. Den var superspnnande.

Nathalie Zettersten

2020-04-26

lskar den

Lskig, stark & fngslande!

Anna N

2015-08-30

Min absoluta favorit av Ingelin Angerborns bcker!

Anna-klara Akar

2012-09-06

Lin personliga favorit av Angerborns bcker. Det finns mycket bra fantasy och fantastik fr mellanldrar detta r en myskuslig bok med mycket stmning.

Spnnande och bra bok :)

Anna Andersson

2011-02-10

En jtte bra bok ! ! ! ! !

Mats T

2011-02-07

Det var en spnnande bok om en tjej som upplevde som om hon knde igen sig p oknda platser..

Sofie Nilsson

2010-12-05

Lite konstig, men nd bra!!

Ida :)

2010-07-06