Fly Away

Hannah, Kristin

| 2013

Return to the world of FIREFLY LANE--now a Netflix series--from #1 New York Times bestselling author Kristin Hannah. Once, a long time ago, I walked down a night-darkened road called Firefly Lane, all alone, on the worst night of my life, and I found a kindred spirit. That was our beginning. More than thirty years ago. TullyandKate. You and me against the world. Best friends forever. But stories end, don't they? You lose the people you love and you have to find a way to go on. . . . Tully Hart has always been larger than life, a woman fueled by big dreams and driven by memories of a painful past. She thinks she can overcome anything until her best friend, Kate Ryan, dies. Tully tries to fulfill her deathbed promise to Kate--to be there for Kate's children--but Tully knows nothing about family or motherhood or taking care of people. Sixteen-year-old Marah Ryan is...

2018-01-02

Det hr r den andra fristende boken om de bsta vninnorna Tully och Katie och boken tar vid precis dr den frra boken: Vad som n hnder slutar. ven om det r drygt tv r sedan jag lste den frra boken s kommer jag ltt in i handlingen och fastn boken r 437 sidor lng s kan jag inte annat n strcklsa. Otroligt engagerande, spnnande, hjrtgripande, hrlig, rolig. Sprket r engagerande men ocks vldigt lttlsta. Karaktrerna knns kta och jag som lsare knner genast av att jag vill att det ska g bra fr dessa mnniskor. Jag kan riktigt varmt rekommendera den hr liksom den fregende boken om Tully och Katie och jag vill absolut lsa fler bcker av Kristin Hannah!
Mitt slutbetyg blir en stark, 5:a!

Anna-Karin Larsson

2017-12-08

Precis som fregende bok "Vad som n hnder" s var det svrt att lgga ifrn sig boken. Jag grt mig igenom vissa delar, tror mnga kan knna igen sig i flera situationer i boken. Mycket lsvrd

2015-04-21

Nr jag fick den hr boken som ett recensionsexemplar, s insg jag att ?Flyga vilse? var en fristende fortsttning p boken ?Vad som n hnder?, som jag inte hade lst. Jag kpte d den boken, och lste den frst. Och hr r en lnk till min recension av den.

?Flyga vilse? r en bra uppfljare, och nstan lika bra som ?Vad som n hnder?. Men inte riktigt lika bra.

Och jag rekommenderar nog dom som ska lsa ?Flyga vilse? att ni ska lsa ?Vad som n hnder? frst. Fr jag tror att man har mycket strre behllning av boken d, ven om det finns tillbakablickar.