Fallet Miranda

Del 1: Torbjörn Frisk. Sexåriga Miranda försvinner spårlöst från badhuset i Sandviken. Polisinspektör Torbjörn Frisk och hans kollegor är snabbt på plats och gör allt i sin makt för att finna flickan vid liv medan klockan tickar. Statistiken ger dem max fyrtioåtta timmar.När så även en kvinna rövas bort ställs allt på sin spets. Kan det vara samma gärningsman och har Torbjörn och hans kollegor en chans att hitta både Miranda och den bortförda kvinnan innan det är för sent?

Boktips debutanten Maria Fallström och hennes bok Fallet Miranda.
Ett 6 årigt barn Miranda försvinner, en händelse som måste vara varje förälders mardröm. Vad ska man göra och vad är det egentligen som har hänt? Vi får följa polisen i Sandviken och deras otröttliga arbete i att finna henne vid liv.

En mysdeckare där spänningen stiger i takt med kapitlen, griper tag i en och där vardagslivet, husbilssemester blandas med oro för flickan och polisarbetet. Oväntad, spännande och känslosam upplösning.
Den perfekta boken för semestern.

Jag ser fram emot nästa bok av Maria Falllström.

Boktips debutanten Maria Fallström och hennes bok Fallet Miranda.

Den perfekta boken för semestern.

Jag ser fram emot nästa bok av Maria Fallström.

Skulle kunna vara längre och därmed gå djupare, men helt okej som underhållning för stunden.

Spännande & Bra bok 💜💜💜💜🤗