Ett hopplöst fall

Kinney, Jeff

Är Greg Heffley ett hopplöst fall? Hans pappa verkar övertygad om saken och hotar att skicka sonen till en militärskola ...Frank Heffley tror att han kan få sin son att bli lite tuffare och anmäler honom därför till organiserade sporter och andra "manliga" aktiviteter. Men Greg förstår inte alls hur han skulle kunna bli en bättre människa, han är ju redan en av de bästa personer han vet, även om han hör till en klenare sort! Och han vet precis hur han ska lirka sig förbi pappans alla försök att förändra honom ? ända tills planerna på militärskolan dyker upp ...Berättelserna om Greg är en världssuccé ? 200 miljoner sålda exemplar till killar och tjejer jorden runt!

4, Vireda Skola

rolig bra:D

Klass 4c, Kulturama

2021-11-10

Det är en bra bok🌺🌳🌺

Det handlar om att de vill få penar och de försöker hitta jobb

Det här är ett hopplöst fall. Gregs pappa vill att han ska bli scout. Greg var också kär i en tjej som hette Holly Hills men i slutet av boken så märkte han att hon var kär i Rowley.

Nytorpsskolan 4

2021-10-20

Det här är ett hopplöst fall greg hans pappa vill att han ska bli scout börja i miltärskola och börja spela fotboll. Han är kär i en tjej som heter holly hills. Han skämmer ut sig flera gånger.

Den var rolig men jag tycker att dom borde håla sig vid sama sak. Huvudparsonen heter greg och var kär i en tjej men i slutet så merkte han att hon var kär i en kille som hete rolie hon hete holy.

Jag tyckte att boken var rolig för att den var spännande och innerhöll väldigt många grejer som var rätt osannolika men ända grejer som man kan känna igen sig i. Den handlar mest om att Greg är kär i en tjej som heter Holly Hills i nästan hela boken tills det flyttar in en annan tjej en gata bort som heter Tessa, hon var väldigt snygg tyckte Greg.
Av Inez SÖ11B 7/10-21

Den här boken är rolig lite spännande och lättläst med många bilder. Boken passar för dom som gillar att läsa böcker med många bilder och inte så mycket text på alla sidor.

Den här boken handlar om att Gregory/Greg blir utsatt för massa roliga och knäppa saker. Jag tycker den här boken var bra/Noel E

Boken är rolig.
Passar för någon som gillar roliga böcker