Ett andra liv

Watson, SJ

| 2016

Hur väl kan du egentligen någonsin lära känna en annan människa? Och hur långt skulle du gå för att få reda på sanningen om någon du älskar? SJ Watson är tillbaka med en sensationell psykologisk thriller om en kvinna med en hemlig identitet som hotar att ödelägga hela hennes liv. Ett andra liv gick rakt in på bästsäljarlistan i Tyskland, England och Kanada vid utgivningen och rättigheterna är sålda till 33 länder. En Farlig förbindelse för den digitala tidsåldern, med en livsfarlig twist. Watson är en mästare på att hålla läsaren i ett stenhårt grepp. - Evening Standard En våldsam, fängslande skildring. - Daily Mail

Cassandra Lovén

2017-09-25

SJ watsons debutbok var 100ggr bättre. Det var bara på grund av den jag började lösa även denna bok. Stor besvikelse

2016-04-30

För lite drygt två år sedan läste jag Watsons debutroman, Innan jag somnar, som för mig var en typisk kryper-under-skinnet-bok. Ända sedan dess jag har längtat så efter den här boken. Tyvärr så blir jag en aning besviken. Jag får inte alls samma olustkänsla, vilket kan bero på att jag blir mer arg än rädd. Läs mer på http://bokslut.blogspot.se/2016/04/ett-andra-liv-av-sj-watson.html