En shopaholic säger ja

Kinsella, Sophie

| 2007

Pernilla Lindholm

2013-10-28

Same same. Ska nog ta en paus från den här serien nu. Underhållande, men kan ändå bli lite tjatig i längden.

Max Lundberg

2012-08-26

Sträckläste och höll på att dö av stress (som med de första två böckerna). Men även denna är underhållande och roligt skriven.

Erika Hedéen

2011-10-17

Älskar sättet Sophie skriver på! Vill läsa alla hennes böcker men just nu har det kommit en del emellan men jag har läst denna och en till av henne och jag ångrar mig inte! Hennes böcker är otroligt bra. Denna är rolig, kärleksfull, sorlig och underbar. Sträckläsning! Rekommenderas om och om igen från min sida!

Ida

2011-03-24

Tredje boken i serien känns bättre än andra boken. tog inte lång tid förrän jag hade läst ut men kan ändå förundras över hur författaren kan skriva en bok som egentligen bara går ut på att det planeras två bröllop samtidigt.

Annica Bark

2010-05-19

Började läsa den igår kväll och nu är de färdig. :D Himla rolig och underhållande. Ska se till att få tag i hennes tidigare böcker och även den senaste.

Sabine Minell

2010-04-13

Enligt mig är det här den bästa hittills av shopaholic-serien. Jag gillade det lätt hysteriska i att planera ett bröllop och Becky hamnar ju alltid i väldigt pinsamma situationer och det gör hon även i den här boken. Lättläst och rolig helt enkelt!

Sabine Minell

2010-04-13

Tina Svensson

2010-03-24

Som vanligt när det gäller Rebecca Bloomwood är det full fart från början till slut. Och man har riktigt roligt åt alla äventyr som Becky är med om! Man förstår inte hur hon kan vara så slarvig och obetänksam, men samtidigt kan man inte låta bli att gilla henne just för att hon inte alltid gör ?som man ska?.
För fler recensioner av böcker som jag läser, se min blogg:

Karin Karlsson

2009-07-10

Som vanligt blir det massa missförstånd osv när becky är i farten. Riktigt underhållande!