En bästis, tack!

Askling, Emma

Att gå i mellanstadiet är inte lätt. Luna önskar sig mest av allt en bästis. Men klassen är uppdelad i populära och inte särskilt populära, så det är inte lätt att hitta någon som struntar i alla maktspel. Men när Bella börjar i Lunas klass förändras allt. Kanske kan Luna hitta en bästa kompis i den nya, självständiga tjejen ...? Emma Askling (född 1976) är barnsjuksköterska till yrket men skriver också böcker och noveller. Än så länge har hon skrivit för barn i åldern 8-12 år men i framtiden vill hon förutom att fortsätta att skriva för barn även skriva för ungdomar och vuxna.

Hannaskolanklass4

2021-12-03

Kanske bästa boken jag läst!

Hannaskolanklass4

2021-09-28

Skulle vilja läsa flera liknande böcker!

Mirinda Atmander

2019-10-08

jag älskade den asså wowwwwww

Mirinda Atmander

2019-10-08

jag älskade den asså wowwwwww

Elin Alriksson

2018-10-09

Min dotters favoritbok. Hon verkligen älskade den ❤️

Jonas Teng

2017-09-27

Jag är 10 år gammal. Jag läste denna bok och ÄLSKADE den direkt! Det är mycket spänning i boken och mycket saker som händer. Hoppas det är fler som vill läsa boken! /Alma

Gripande, fin och rolig!

Maria Lind

2017-09-02

Min dotter, 11 år, sträckläste boken och gillade den mycket. Hon läste och läste, kunde inte slita sig förrän boken var slut. Det är ett bra betyg för det är svårt att hitta böcker som hon läser självmant.

Jag tycker att den här boken var jättebra för det handlade om kompisar och kärlek. Den var också bra för att jag verkligen kunde känna hur Luna och Zorona kände sig, det var så bra berättat. Den här boken passar dig som gillar spänning, kärlek, hemligheter och lite knasigheter:-)