En andra chans

Moyes, Jojo

Jojo Moyes efterlängtade sista del i trilogin om Lou. Fortsättningen till Livet efter dig och Arvet efter dig finns att förhandsboka nu! Louisa Clark kommer till New York, redo att börja ett nytt liv och säker på att hon kan omfamna det nya äventyret samtidigt som hon och Ambulans-Sam håller sitt distansförhållande levande. Arbetet som assistent hos Agnes, den unga hustrun till en av New Yorks rikaste män, tar Lou in i stadens absoluta toppskikt. På en välgörenhetsbal möter hon Joshua Ryan, en man som bär med sig en viskning av Lous förflutna. Lou försöker hålla ihop sina båda världar, och upptäcker att hon tvingas bära på hemligheter - inte bara sina egna - som kan orsaka katastrofala förändringar i hennes liv. Och när allt ställs på sin spets måste hon fråga sig: Vem är Louisa Clark? Och hur stillar man ett hjärta som bor på två platser? Jojo Moyes har jobbat...

Helt ok avslut på denna trilogi, även om första var svårslagen. Kommer kännas lite trist att inte läsa mer om Louisa.

Luisa Clark är sig lik, och det är jag glad för. Bra uppföljare och upplösning och Jojo Moyes visar att hon fortfarande är lika bra i den här genren. Varm och underhållande.

Fantastisk

Mycket bra bok!Läs den!