El Principe Caspian

Lewis, C S

| 2005

Flag from es

This movie tie-in editon of the full original PRINCE CASPIAN novel in Spanish will feature a movie cover and 8-page still insert

Gruvrisets 11:or 4A

2021-09-21

Det händer både roliga och spännande saker!

Helena Flemström

2018-04-25

Härlig läsning för barn,

Sanna Carlborg

2014-11-06

Småmysig höstlovsläsning.

Ingeborg Amnéus

2014-03-01

Spännande saga, men emellanåt lite för högtravande språk för att vara en bra högläsningsbok

Lisa Jakobsson

2013-03-04

Den här boken var bra, men lite för trist för min smak.
/Lisa

Lisa Jakobsson

2013-03-04

Den här boken var bra, men lite för trist för min smak.
/Lisa

Malin Bredenberg

2012-08-04

Intressant att ha läst men jag tror jag skulle ha gillat Narnia bättre om jag läst dem som tonåring och inte som vuxen.

andreas sandström

2011-03-03

riktigt bar jag kunde inte sluta läsa den på kvällarna

Maria Johnson

2011-02-15

kurslitteratur

A Bookaholic Swede

2010-01-14

Fortfarande lika bra som första gången jag läste boken. Dock var det första gången jag läste boken på engelska och det piffade upp upplevelsen lite.

Anna Mätlik

2010-01-03

Första halvan känns lite trög... lång startsträcka tills det blir mer fängslande i senare halvan, Funkar bra att högläsa.

Emma Utter

2009-11-03

Jag fullkomligt älskade Narnia:serien som barn och har bestämt mig för att läsa om den. Om jag fortfarande varit tio så hade den fått en fyra eller femma, men idag kan det inte bli mer än en trea. Det var riktigt roligt att läsa hur allt började i Narnia; om hur lyktstolpen kom till samt varför ingången till landet kom att bli en klädkammare.

Ciccis bokblogg

2009-07-30

En favoritbok sedan barndomen. Har lästen flera gånger och jag älskar den fortfarande!

Emilia West

2009-06-02

Författare: C.S Lewis

En underbar och rolig bok (åtminstone då när djuren skulle "plantera" professorn). Det som gjorde boken långtråkig och fullständigt irriterande, var det gamla sättet att skriva (man fatta typ hälften, men kanske lite gammaldags bok), långtråkig var att det gick ganska segt fram.
Men jag rekommenderar då ALDRIG att hoppa i böcker, då kan man missa något.
Det kanske finns lättlästare Narniaböcker, så om jag skulle råka få tag på en skulle jag gärna ta mig en kväll med den =)

+ Rolig
+ Spännande
- Svårläst
- Gick trögt fram
- Vad jag tycker fanns det ingen styckeindelning

4 * Det var allt hejdå!