Eddie 12/Elsa 12

Hon har precis flyttat till stan och saknar kompisar. Han är skolans värsting och gör vad han vill. Ingen av dem trivs i skolan. Från varsitt håll möts de en dag på en parkbänk ovanför köpcentret. Det här är historien om Elsa och Eddie och om Elsas stulna mobiltelefon som plötsligt hamnar hos Eddie, och de problem som det innebär. Eddie 12. Och hon som heter Elsa/Elsa 12. Och han som heter Eddie är två berättelser i en eller en bok med två framsidor, där läsaren själv får välja vilket perspektiv av berättelsen den vill läsa först, Eddies eller Elsas. Det är en spännande förortsskildring och en lättläst förvecklingshistoria. Thomas Halling har tidigare skrivit både kapitelböcker och bilderbokstexter, bl.a. Ihop-serien, Agnes-serien och nu senast Trio i trubbel som består av sex spännande böcker om syskonen Oskar, Maja och Linus.

bra

Den här boken tyckte jag var bra för det var mycket action i den boken. Just därför jag boktipsar denna bok.

det var rolit att boken var två fast en. den var bra men jag vill att det ska finnas en fortsättning.

Den var bra och rolig men man vill höra slutet

dålig inte min smak men helt okej

den är braaaaaaaaaaaaaaaaa

JAG VILL VETA SLUTET