Dykaren

| 2005

2023-05-10

Betyg 3,5

2018-05-28

Knns p mnga stt realistisk. Det r mycket av det hankande och de detaljer jag tnker mig att polisarbete innebr. Och att poliser inte r ofelbara utan stressade och pverkade av hndelser de gtt igenom i livet. Det tycker jag portrtteras p ett bra stt. Jag mrker ocks att jag dras med i huvudkaraktrens personliga konflikter och blir irriterad och ledsen med honom.

Jan Banan

2015-02-12

Jag gillar stlundh! Han levererar alltid trovrdiga historier med en hel del vrme. Det kanske inte r de mest hndelserika deckare man kan lsa, men de r alltid vlgjorda och man vill ha mer. Stabil 3:a!

Harriet Axelsson

2015-01-22

Har lyssnat p boken. Rtt spnnande intrig. Inget msterverkeftersom jag ger den en tva. Men jag lyssnade frdigt....

Eva Mller

2015-01-07

En stark trea. En kul historia men den tappade lite p slutet.

Kerstin Hellgren

2013-10-11

Spnnande att lyssna p. Intrigen r ocks bra!

Pia Stendahl

2013-01-04

Jag dras genast med i handlingen av fyndet som de tv pojkarna hittar och nr jag senare fr lsa om kvinnan som pltsligt kommer ihg vad hennes pappa gjort fr sjutton r sedan, d r jag fast.

Frfattaren vver samman de tv historierna p ett spnnande och trovrdigt stt. Till en brjan tycks historierna inte ha ngon koppling till varandra men givetvis har dom det.

Det r mnga trdar som lper kors och tvrs genom boken men det blir aldrig svrt att hlla isr alla trdarna och inte heller att frst deras samband.

P www.bokbrus.se finns fler ljudboksrecensioner.

Rasmusmatte .

2012-11-03

Gillar Hkan stlundhs deckare.

Marita Ryen

2012-10-04

En lttsmlt deckare. Bra upplsare. Betyg en svag 4:a.

Helena Rasmusson

2012-06-17

Bra intrig, men lite seg. Trevliga personskildringar. Helt ok och lsvrd, men ingen jtte upplevelse!

Kitty Cat

2011-11-08

Vldigt spnnande och trevlig lsning!

Monica Brandts

2011-09-13

Underhllande. Vinner kanske inget pris fr bsta intrig, bsta sprk eller djupaste innebrd ... men det r underhllande och spnnande fr stunden.

Karin Karlsson

2010-05-27

Lste hans frsta bok i serien fr ngon mnad sen och den var bra, men den hr var nnu bttre. Spnnande och inte alls frutsgbar. En bra deckare helt enkelt!