Dumpa honom! : han vill faktiskt inte ha dig

Tuccillo, Liz

| 2005

Av teamet bakom TV-serien Sex and the City! Mn som inte hr av sig, inte r "redo fr ett frhllande" eller bara r intresserade av dig nr de r berusade - Dumpa dem. De r inte intresserade av dig. D hade de inte betett sig sdr. Du r vrd att bli lycklig med en man som lskar dig och som visar det! Det r ltt att hitta p urskter fr en mans upptrdande, och dessutom kan dina vninnor i all vlmening invagga dig i tron att han lskar dig. Men i boken Dumpa honom! gr Greg Behrendt och Liz Tuccillo till botten med alla bortfrklaringar och argument. Bokens budskap r enkelt: Du r vrd bttre! Om mannen du r frlskad i inte ger dig den respekt eller uppmrksamhet som han borde s ska du dumpa honom. Du ska inte finna dig i ointresse eller dligt bemtande! Och du ska sluta bortfrklara hans dliga uppfrande. Dumpa honom och spara din energi och din...

sissi verholm

2009-10-20

otroligt rolig bok :)

Ciccis bokblogg

2009-07-27

Det hr r tredje gngen som jag lser "Dumpa honom! Han vill faktiskt inte ha dig". Man kan ju undra varfr jag lser en bok som "Dumpa honom" eftersom jag r singel. ;-) Ja du... Fr det frsta s r boken oerhrt rolig! Fr det andra kan man behva dumpa ngon knslomssigt! Fr det tredje s efter man har lst boken s vet man att det finns nn drute som skulle gra allt fr en... Just s fr Greg mig att m!!! Helt fantastiskt!:-) Han ger mnga bra konkreta tips som t.ex.

Mn glmmer inte hur mycket de gillar dig. S lgg p luren igen!
Om han inte ringer s r det fr att han inte tnker p dig!
Det finns en kille drute som vill att hela vrlden ska veta att han r din pojkvn. Sluta larva omkring, leta reda p honom istllet!
Dig glmmer man inte s ltt. Lt honom ska upp dig nr han rett ut sitt.
Om han inte r helt och hllet din r han fortfarnade hennes.
Det r med andra ord en helt fantasktisk bok. En bok som ALLA tjejer/kvinnor i alla ldrar borde lsa.