Doggerland. Fester Grund

Adolfsson, Maria

Flag from de

2020-05-17

Lysande, snudd på en femma! Välskriven och ytterst spännande med intriger som grenar ut sig och övertygande karaktärsbeskrivningar. Serien om Doggerland har bara blivit bättre och bättre. Hoppas Adolfsson kan fortsätta ett tag till, läser gärna mer med Karen Eiken Hornby i huvudrollen.

Maria Jacobsson

2020-05-08

Tredje boken i Doggerlandserien. Når inte upp till samma nivå som de två första, men inte långt ifrån. Storyn med den stora världsartisten känns verklighetsfrämmande och konstlad, medan våldtäktfallen är mer trovärdiga och spännande. Trots detta en klart läsvärd bok med spännande miljöer och en väl ssmmansatt huvudperson som är lätt att fastna för. Jag ser fram emot nästa bok i serien och hur Karen ska lösa sina "problem".

Karolin L

2020-03-23

Jag kommer på mig själv med att vilja boka en resa till Doggerland flera gånger undertiden jag läser denna bok. Det är en otroligt fascinerande miljöbeskrivning utan att för den skull bli långrandig. Jag är väldigt förtjust i Karen och hennes relationer. Jag älskar dessa böcker och vill bara läsa mer!

Spännande, stark & välskriven!

2020-03-17

Fortsätter att fascineras av (och vilja bo på) Doggerland. Jag fortsätter också att uppskatta Karen och hennes närmaste. Spännande bladvändare som håller igång två fall.

Viveka Värnman

2020-02-27

Bästa boken hittills i Doggerlandserien!

2020-02-21

Karen blev ju ganska tilltufsad i förra delen, men nu är hon tillbaka
kaxig, rolig och osäker. Det är för denna operfekta kvinna som jag älskar serien och jag bara längtar efter nästa del.