Dinosaurens fjer

Gazan, Sissel-Jo

| 2009

Flag from da

"Sissel-Jo Gazans ?Dinosaurens fjer? er en videnskabelig krimi, en kærlighedshistorie og et psykologisk drama. En roman om fædre og mødre og børn, og de hemmeligheder, der forpester livet. Lydbogen er indlæst af skuespiller Lærke Winther, der er kendt fra flere danske film ? senest bl.a. ?Flammen og Citronen? og ?En enkelt til Korsør?." Spilletid: 14 timer 44 minutter

Den här boken var bra tycker ja. Denna kan ja rekommendera till er andra . Alltså en bra Deckare =)

Karin Söder

2011-07-18

Tyckte mycket om den här boken. Det var härligt att få följa så många människor i tur o ordning, men lite konstigt att allas historia var på något sätt väldigt lika. Satt o retade mig enormt på översättaren dock...

Annimoure Nilsson

2011-07-17

Lite uppbyggd som "Da Vincikoden" i stuket, fast bra. ;-)

Jag gillar hur hon bygger upp karaktärerna och hur hon även gör den avancerade biologin (till synes) lättförståelig för mig som lekkvinna.

Konstigt att Hollywood inte lagt sina filmrättsliga fingrar på denna ännu. Filmatiskt, sceniskt beskrivet och passar mig som en ovan, otålig läsare.

Jenny Forslund

2011-05-02

Svårt att artbestämma denna bok. Deckare, popkultur, mislit, diskbänksrealism?? En sidvändare absolut men jag var ändå besviken mot slutet. Kunde ha sytts ihop lite bättre.