Den som inte tar bort luddet ska d!

Batra, David

| 2008

?Till dig som stllt din bil p min parkeringsplats. M lssen frn 10 000 kameler hemska ditt knsorgan.? Den hr lappen satt p vindrutan nr ke Andersson en morgon skulle hmta sin bil. Han hade parkerat p sin grannes parkeringsplats och fick bita i det sura pplet. I sin nya humorbok Den som inte tar bort luddet ska d! kastar komikern David Batra n en gng en nrsynt blick p svenska folkets inneboende aggressioner. I sin frra bok visade David upp Sveriges argaste och roligaste tidningsinsndare. Nu kliver han ett steg lngre in i folkhemmet och publicerar ett urval av de autentiska lappar folk satt upp i sina tvttstugor, trapphus och kontorspentryn runt i landet. David och hans team av lappletare har dammsugit Sverige efter arga lappar. Vi kommer att f flja rafflande strider om var grovsoporna ska placeras, vilken ljudniv som r lmplig i ett hyreshus och om vems...

2015-06-14

Har hngt in boken i vr tvttstuga = Inga fler anonyma lappar och nstan inget ludd :)
Bde rolig och tnkvrd! Skrattade hgt flera gnger :)

2011-08-05

Denna bok var rtt s kul. =)

Mats T

2011-08-02

Denna bok handlade om igenknningsfenomenet med olika lappar som man kan trffa p verallt

Victoria G

2010-11-12

Riktigt rolig! Jag gillar David Batras underfundiga kommentarer till bilderna

Elisabet Karlsson

2010-03-14

Batras kommentarer r om mjligt roligare n lapparna. Missa inte hans egen lilla berttelse om nr han gick pskkrring i USA som liten, hejdlst roligt!

Kenneth Olausson

2010-03-08

Mnga nyttiga tips och ider fr oss aggressionshmmade.

Skrattade s att trarna sprutade..i min ensamhet. Det tillhr inte vanligheterna precis. I love bokrea 2010.

Gunvi Lundqvist

2010-02-12

Lttlst och budskapet gr fram. Alla lappar sger ngot. ven iakttagelserna r suverna. Srskilt hur svensken r i trafiken. En rolig bok och lsaren bjuds p underhllning dr igenknningfaktorn r hg. Rekomenderas t alla som vill gotta sig i det otroliga mnniskobeteendet.

Mia Dahlstrand

2009-10-24

:D

Annelie S

2009-10-14

Rolig lsning, men r inte ngra av lapparna phittade fr att boken ska bli rolig, eller?

Maria Berggren

2009-09-09

hahahahihihi

Maria Vestberg

2009-07-05

Hysteriskt rolig, fr en som inte gillar arga lappar....

BOKMANIA bokblogg

2009-06-21

Superkul! Min recension finns hr: http://www.bokmania.net/2008/05/blog-post.html

Jag skrattade s att jag grt!

Anna Lidin

2009-06-17

Som dasslitteratur en klar femma!

Irene Asp

2009-06-16

Hysteriskt rolig emellant!

Anna stberg

2009-06-15

Hysteriskt roligt!!

Marianne Skoglund

2009-06-11

Kanske det roligaste jag ngonsin lst. Bde frsta och andra gngen. Min favorit r "Den som spikar(eller var det borrar?) p julafton har allvarliga problem."