Nya självläkande människan

Forskaren och författaren Sanna Ehdin Anandala var först med att sätta fokus på vår naturliga självläkning och boken Den självläkande människan var banbrytande när den kom 1999. Den blev en internationell succé med 400 000 sålda exemplar i tio länder. Sanna har föreläst för över 100 000 personer och inspirerat människor över hela världen till positiva livsförändringar. Nu kommer denna hälsoklassiker för första gången i en efterlängtad ny utgåva, omarbetad och uppdaterad med det allra senaste. Och mycket har hunnit hända sedan 1999. Boken tar upp kosten och livsstilen som stärker hälsan, stimulerar kropp och sinne och föryngrar! Nya forskningsrön och konkreta, praktiska råd om bland annat powermat, fetter, detox, hormoner och andning som hjälper dig att bli en självläkande människa. Sanna presenterar Happy Heart-terapin ett helt nytt sätt att läkas inifrån och ut och lämna smärtan...

Sandra Malm

2015-07-08

Detta är som en uppslagsbok, som har samlat allt som är värt att veta om vår hälsa och hur vi stärker den och även läker och får en hög energi. En bok att ständigt hämta ny Hälsoinspiration och kunskap ur. Rekommenderas varmt!

Rolf Hedman

2015-03-21

Det är bara försöka ta in så mycket man kan av Sannas kunskap och erfarenhet. Imponerande arbete hon har gjort.

Sara Grenmark

2015-02-17

Nya självläkande människan ger en fantastisk helhetsbild av alla tänkbara viktiga pusselbitar inom hälsa. Sanna ger på ett inspirerande sätt verktygen för att ta hälsan och självkännedomen till en ny nivå. Stort tack för alla kloka ord Sanna.