Den nakna sanningen

Nyhlén, Daniel

| 2006

Linda Rosings väg till berömmelsen kantas av skönhetsoperationer, utvik, romanser och skandaler. I "Den nakna sanningen" skriver Linda om sakerna hon tidigare inte vågat berätta: * Om varför hon så gärna vill bli fotograferad naken. * Om våldtäkten som satt djupa spår. * Om sitt okända liv med en nynazist. * Om knarkfesterna med kändisarna och miljonärerna. * Om sex och om sina kärleksaffärer. Linda Rosing blev sexsymbol och rikskändis efter att 100 000-tals svenskar sett henne ogenerat ha sex inför kamerorna i Big Brother. Hon har skrivit boken tillsammans med kändisreportern Daniel Nyhlén.

Jag har alltid varit neutralt inställd till Linda Rosing. Jag tror att hon är en jättesnäll person. Den här boken ändrade egentligen inte min uppfattning om henne. Men aldrig har väl en självbiografi varit så blank?! Det här är en bok som inte behövs. Den handlar om Linda som lever ett hyffsat liv och hennes väg in i B-kändis träsket (även om hon själv jämför sig med dom stora utvikningsdtrottningarna och tycks att den ganska skev bild av sitt "kändisskap" och hur långt ner på kändislistan hon faktiskt är)
Boken gör varken att man känner eller tänker någonting. Den är liksom helt tom. Föråt Linda.

Tony

2012-10-14

Rätt kul ändå att läsa om nån det riktigt brunnit i huvudet på.

Caroline Johansson

2012-02-10

En bok i självömkan kan jag tycka.

Majja Star

2011-03-27

*Skulle egentligen vilja ge den minus MEN VAD FAN den är så ointressant att den blir intressant. Total jävla skit och man känner absolut ingenting när man läser den. Det är ju också en konst, att inte fånga upp en enda känsla hos läsaren. Eller okej då jag blev lite irriterad. Samtidigt är den skrattretande på ett konstigt sätt. Daniel Nyhlén har inte gett någon vidare hjälp heller.*

Camie Hedelius

2010-02-26

Töntigaste boken någonsin!
Man är tydligen tvungen att sätta något slags betyg fast att man inte vill, boken är inte ens värd den stjärnan..!

Läs ej boken, om du inte vill skämmas lite förstås...

Läsvärd på så vis att man får ännu lite mera information om Linda Rosing..om man nu behöver det!