Dead Reckoning: A Sookie Stackhouse Novel

Harris, Charlaine

| 2011

Angelika G

2020-08-13

lskar den lika mycket som alla andra delar i den hr serien och ser fram emot att brja lsa p nsta :)

Helena Flemstrm

2018-04-25

Har lsta alla delar som kommit ut p svenska

Jag gillade ven denna del i serien. Nu ska jag ta och lsa del 12 i serien =)

En fullgod bok i serien. Sknt flyt och som vanligt en bra lsupplevelse. Tycker dock att denna del r ngot smre n tidigare delar men som sagt, fullgod.

Pernilla Eriksson

2012-06-22

Jag fullkomligt lskar dessa bcker!

2012-02-12

Som vanligt strecklser jag Sookie Stackhouse-serien och skrattar mycket rakt ut. Jag lskar Sookie och alla hennes ventyr. Det enda negativa jag har att sga om boken r att jag inte gillade slutet, det r skitjobbigt med ett slut som inte frklarar allt nr nsta bok inte finns att lsa! Lngtar efter fortsttningen!

Elisabeth E

2011-09-26

Inte fullt lika bra som de tidigare delarna men nd vrd att lsas.

Elisabeth Andersson

2011-07-01

Lite seg i brjan och fr frsta gngen lade jag en Sookie bok t sidan ett bra tag innan jag fick lslust igen och brjade om, berttelsen tog sig efter ett tag och det r ju trots allt alltid trevligt att lsa om Sookie och gnget, men nu brjar det allt g lite p rutin...

Men, s spnnande. Jag tyckte att det var en vldigt bra story, och jag fngades praktiskt taget direkt. Ont i hjrtat och nervs av spnning. Och nu mste jag vnta till nsta p svar!

A Bookaholic Swede

2011-05-18

Hade lite svrt att komma in i handlingen i brjan. Men efter ett tag flt storyn p riktigt bra.

ninaemilia *

2011-05-10

Sjlv tyckte jag den hll fin klass. Ett r till nsta d.