De bedårande lögnerskorna : De bedårande lögnerskorna

N r Alice och Sofia hittar en f rfallen gammal herrg rd som r till salu k nns allt som ett sp nnande ventyr - h r skulle de kunna driva sin sm kriminella verksamhet utan att n gon l gger sig i. Men knappt har de satt nyckeln i d rren f rr n de f rst r att allt inte st r r tt till. N gon har andra planer f r herrg rden, och Alice och Sofia retar omedvetet upp en k nd internationell liga. F r att h lla skenet uppe och polisen p avst nd b rjar de ljuga. L gn l ggs p l gn men fr gan r hur l nge de orkar innan bubblan brister. Till slut verkar det som att de inte ens kan lita p varandra l ngre ... De bed rande l gnerskorna r andra boken i serien Copenholm Stories. En frist ende uppf ljare till Stygga flickor kommer till himlen.

2019-10-30

Varm, välskriven, småspännande och underhållande bok. Även om jag upplevde den som väldigt rörig och det tog ett tag innan jag riktigt hängde med i lyssningen. Jag tyckte väldigt mycket om ettan som absolut var bättre, men även den här var bra och jag vill absolut läsa trean i serien.
Bra uppläsning av Kerstin Andersson!
Slutbetyg, en stark 3:a!