Dags att bli smal : LCHF på mitt sätt

Dags att bli smal! är dels en medryckande bok om Katrins personliga resa, där hon gick ner 33 kilo med hjälp av LCHF, dels en praktisk bok om bantning med enkla recept och smarta veckoscheman, som läsaren kan följa för att själv gå ner i vikt och bli smalare. Katrin, 160 centimeter lång, vägde plötsligt 89 kilo efter att ha fött sin son. Under graviditeten hade hon "svullat" i sig allt möjligt och trodde någonstans att allt detta bara skulle "rinna av" henne, som hon hört att det gjort för så många andra kvinnor. Fast på Katrin stannade kilona kvar och det var då hon hittade lösningen i form av sin egen variant av LCHF. Men Dags att bli smal! handlar om mycket mer än ett bra sätt att bli av med extrakilon efter att man fött barn. Boken är till för alla, för hela familjen, på samma sätt som Ica eller Ikea. Alla som tror att det är svårt och jobbigt att gå ner i vikt kan här...

Angie R

2019-05-16

The 7th grade called. Not even they want their bullying bitch back. Her efforts to be "motivating" are a transparent attempt to cover that she's a fraud. Was she always skinny? Is it surgery? Coke? No one cares.

This book is now where it belongs: the cat's shitter.

Save yourselves from the cringe, leave this on the shelf.

Helt okej 🙃🙂

Erica S

2017-05-29

stlrde mig på att hon rabbla upp hennes resultat, men det är olika beroende målsättning

Elin Rickmarker

2012-05-21

Mycket inspirerande och mycket jävlar anamma!!

Louise A

2012-05-11

Ytterst pinsam bok, mycket beroende på Katrines kommentarer om allt och alla. Men gillar men henne tycker man säkert om den.

Maria Bäckström

2012-02-16

Även om jag inte äter strikt LCHF-kost så är jag väldigt intresserad av kost och tyckte att det var en bra bok. Katrin är ju ute efter att provocera och det lyckas hon med även när hon skriver att alla tjocka är äckliga m.m. Orkar dock inte bli upprörd. Innehåller många bra recept om man vill testa LCHF och visst har Katrin lyckats med sin diet. 33 kg har hon gått ner.

2012-01-12

Den här fick jag som recensionsbok utan att jag hade begärt den. Och jag har nog inga planer på att gå över LCHF-kost. Men jag tyckte ändå om att läsa boken. Jag läste Katrins blogg för ett par år sen, och i boken skriver hon ungefär på samma sätt som i bloggen. Hon har ju ett mycket speciellt och personligt sätt att skriva på, så boken är rolig att läsa. Det är mycket fina fotografier i boken också, tagna av hennes man Bingo Rimér.

Tror att boken är mycket bra för dom som funderar på att gå ner i vikt med LCHF. Den är mycket peppande, och recepten verkar vara lätta och bra. Så jag kan rekommendera boken.