Dagarna med dig

Walsh, Rosie

Dagarna med dig är en episk kärleksroman i samma anda som En dag, där försoning och hopp står i centrum. Det handlar om omöjliga drömmar och brutna löften ? men framförallt om en kärlek som övervinner allt. Sarah vet att mötet med Eddie är på riktigt. De tillbringar sju fantastiska dagar tillsammans och drabbas av en stark och ömsesidig förälskelse. På den åttonde dagen ska Eddie resa iväg på en sedan länge bokad semester, och lovar att ringa henne på väg till flygplatsen. Men samtalet kommer aldrig. Eddie tycks ha försvunnit från jordens yta. Sarahs vänner säger till henne att gå vidare, men det är omöjligt ? Sarah vet att känslorna var besvarade, hon har aldrig varit så säker på något i hela sitt liv. Hon försöker desperat att förstå vad som har hänt, och gör en upptäckt som förändrar allt. Det visar sig att deras förflutna är sammanlänkade genom tragiska händelser. Kan deras kärlek överleva,...

En känslosam bok med mycket hjärta och smärta.

Maria Jacobsson

2019-04-10

En berättelse om att bli blixtförälskad och vad detta får för konsekvenser när man upptäcker att mannen inte är den man trodde honom att vara. Som läsare invaggas man i falska säkerheter innan ytterligare fakta vänder uppochner på allt.
Boken är lättläst, mysig, sorglig och jag sträckläste större delen av den.

2018-12-01

Under en vecka upplever de sin livs kärlek. Sarah och Eddie är som gjorda för varandra. Man förstår under läsningen att något har gått på tok, men vad.
Oväntade vändningar ger en extra knorr.
Gripande och välskriven .

2018-09-26

Kärlek för livet. En omvälvande vecka förändrar allt för två människor, kan den också förändra det förflutna? En vacker berättad historia om kärlek och vänskap, varm.

Pia Gummesson

2018-09-13

En fantastisk bok om den stora kärleken!Älskar boken!

Marie Bonnevier

2018-08-31

Boken hade två oväntade vändningar som gjorde att jag blev överraskad men också gjorde att boken blev ännu bättre. Kunde inte sluta läsa - hade 50 sidor kvar vid tolv på natten men det var helt omöjligt att lägga ifrån sig boken då...

2018-08-23

Så fort de träffats vet Sarah att Eddie är hennes stora kärlek. De tillbringar sju fantastiska dagar ihop. Så när Eddie åker iväg på en sen länge bokad semester och lovar att ringa henne på väg till flygplatsen är Sarah inte ett dugg orolig. Men samtalet kommer inte och Eddie verkar ha försvunnit.
🐴
Dagarna med dig är en fin kärleksroman. Den börjar lite trevande och har en viss startsträcka innan jag rycks med i den. Men sen kopplar den grepp på mig. Sarah är alldeles förtvivlad och ringer, smsar och skickar meddelanden på Facebook om vartannat för att få tag i Eddie. Eddie tycks ha försvunnit helt utan någons vetskap. Vi får tillbakablickar ur deras sju fantastiska dagar tillsammans, blandat med nutiden. Historien har ett par oväntade vändningar som jag inte alls såg komma innan. När vi även för följa Eddies sida av det hela, blir berättelsen än mer intressant. Dagarna med dig är en läsvärd och underhållande bok om den stora kärleken i livet!