Club Dead

Harris, Charlaine

| 2003

Bon Temps's psychic waitress takes a dangerous road trip in the third novel in the #1 New York Times bestselling Sookie Stackhouse series--the inspiration for the HBO(R) original series True Blood. There's only one vampire Sookie Stackhouse is involved with (at least voluntarily) and it's Bill Compton. But recently he's been a little distant--in another state, distant. Then his sinister and sexy boss Eric Northman tells Sookie where she might find him. Next thing she knows, she's off to Jackson, Mississippi, to mingle with the under-underworld at Club Dead, a dangerous little haunt where the elite of vampire society can go to chill out and suck down some Type-O. But when Sookie finally finds Bill--caught in an act of serious betrayal--she's not sure whether to save him...or sharpen some stakes.

Helena Flemstrm

2018-04-25

Jag gillar bok serien och tv-serien- Det skiljer sig en hel del

Omlsning Jag bara lskar denna serie den har allt Nam Nam =)

Kamali 

2012-07-02

Det r lika fnigt som de tidigare i serien, om inte vrre. Sookie tnder p allt och alla trots misshandel, svek och frolmpningar. Hon r arg och vill ligga. Solklar kombination.

Miriam T

2011-11-03

Britta Persson

2011-10-11

Betyget grundar sig p Mnpockets versttning

Elisabet Ekdahl

2011-10-06

Det hr var den bsta hittills i serien. Fortfarande inte en riktigt bra bok, lite dligt skriven och ganska stora problem med sjlva historien som har en del stereotypiska Hollywooddrag, men den var rolig nog fr att jag skulle orka lsa den utan att ge upp.

Trevlig bok som pminner vldigt mycket om Janet Evanovich's bcker. Lttlst och gr s att jag grna lser fler bcker om Sookie Stackhouse.

Denna del var lika bra som de tidigare tycker jag.
S nu ger jag mig p nsta del, jag hoppas den delen r lika bra som de andra =)

2011-05-01

Blev lika fast i den hr boken som i de andra. Men jag blev s fruktansvrt irriterad p Bill, och ven p Sookie som frlter allt... Men men, trots det lika spnnande och underhllande.

Gunilla Jnsson

2010-10-18

Vldgt underhllande lsning!

Elisabeth E

2010-04-10

Jag brjar bli helt frlst i den hr serien. Tredjen boken r inte lika bra som tvan men den r nd vldigt spnnande. Eric r en solklar favorit!

Lngt ifrn ett litterrt msterverk, men ytterst underhllande.

Solveig Perklen

2009-11-21

Jag tycker bckerna om Sookies strapatser r kul tidsfrdriv. Det hnder mycket. Man slipper pekpinnar och seriositet. Bckerna verkar skrivna bara fr att lsaren ska kunna koppla av ett slag. Fr detta fungerar de alldeles utmrkt.

Freddy K

2009-09-10

Ett steg nert frn de frsta tv bckerna. Handlingen str lite still och det blir inte lika spnnande som man skulle nska.