Broken skin

Macbride, Stuart

| 2007

A new Logan McRae thriller from the bestselling author of Cold Granite and Dying Light, set in gritty Aberdeen.

2018-08-19

Jag fortsätter att gilla Logan och hur han tar sig an chefer, gamla flickvänner, journalister och kollegor. Bra kriminalhistoria med innehåll.

2014-08-14

Mycket bra, välgjord intrig med massor av olika spår och fall. Huvudpersonen Logan MacRae känns mycket levande. Men det språk som används på denna polisstation är väl i grövsta laget

Maria B Hansson

2014-08-14

Bra semesterdeckare. Logan har fullt upp med flera fall samtidigt och jag gissar att det är det är så det ser ut för poliser. Blev aldrig riktigt engagerad i karaktärerna men som sagt, funkade bra som slö semesterläsning.

Nenne N

2010-05-24

Bra och lättläst spänning! Ingen lugn stund i den här boken...

kristina johansson

2009-07-09

Ytterligare en nagelbitande deckare där spänningen är på högsta nivå. Macbride lyckas att fängsla sina läsare samtidigt som han porträtterar huvudkaraktärerna på ett levande sätt. Hans förmåga att på ett målande sätt beskriva personerna så väl som situationerna och miljön gör att det känns som att se på en riktigt bra biofilm. Helt klart en av mina favorit deckarförfattare. Rekommenderas starkt