Bride Quartet 01. Vision in White

Roberts, Nora

| 2009

The first book in a brand new Wedding Quartet from Nora Roberts. A wedding a week doesn't guarantee you romance . . .

2020-04-12

Den här har jag fått i present och den har stått oläst i bokhyllan i flera år innan jag tillslut tog tag i att läsa den. Det var inte en angenäm upplevelse, jag blev arg och illamående om vartannat. Det är inte ens sockersött det är bara för mycket. Jag gillar feel-good böcker och gärna med inslag av romantik men alltså den här boken gick knappt att läsa ut! Jag har ändå läst en annan serie av Nora Roberts tidigare. Visst var den också liknande men jag kan inte komma ihåg att den var riktigt såhär illa för då borde jag inte tagit mig igenom hela trilogin.

Elisabeth Svensson

2019-07-14

Som alltid levererar Nora Roberts.

Evelyn Falk Möller

2015-09-24

Fösta delen av fyra i Bröllopsserien. Den handlar om 4 mycket olika väninnor, den ena snyggare än den andra som slår sig ihop och skapar magi omkring sig. Och som längs vägen finner både kärlek och sitt drömbröllop.

Tilda Eggers

2015-07-07

Älskar denna serien!

Anna Andreasson

2013-01-15

Efter att ha sträck läst denna bok på två dagar säger nog mycket. Synd att jag inte hade andra delen med mig till Thailand oxå. Får snällt vänta tills vi är hemma.

Linda F

2012-11-10

En tämligen ordinär kärlekshistoria, så urbota amerikansk att den är kräkframkallande. Läsvärd möjligen för den som älskar Nora Roberts.

Ellenor Larsson

2012-05-06

Lite för banal historia, men fortfarande en trevlig bok att läsa.

Ethel Åslund

2012-03-26

En bok om en bröllopsfotograf som jobbar ihop med sina tre barndomskompisar med att arrangera bröllop. Lägg därtill en manipulerande mor, och en lätt nördig men charmig och sexig man som råkar titta in vid ett olämpligt tillfälle - ja, det hade kunnat vara riktigt uselt, men det var en trevlig bok om man är ute efter lite förströelse; ingen som helst suck-stånk-och-stön-känsla. Kan nog t.o.m. tänka mig att läsa fortsättningen.

Charlotte B

2011-07-24

Ännu en bra bok av Nora. Längtar tills del 2, 3 & 4 kommer ut på svenska.