Branding enligt Forrest Gump : en bok om varumärken, livet och hela konkarongen

Öhlin, Per

| 2006

Flag from sv

3


Branding enligt Forrest Gump : en bok om varumärken, livet och hela konkarongen Forrest Gump är den direkta motsatsen till affärsvärldens James Bond, och tydliga tecken pekar på att han är urtypen för den nya marknadsföraren. Per Öhlin har skrivit en passionerad bok om varumärken och livet, inspirerad av en efterbliven filmkaraktär. Varumärken handlar mer än någonsin om människor, inte saker. Människor som söker mening och förankring i en ny värld - det fyrkantiga industrisamhället har övergått i ett mer subjektivt relationssamhälle. Pröva tanken. Forrest Gump, brand manager. Vem är bättre lämpad att lära oss att förändra, att skapa, att känna, att leva livet och bli unga på nytt?

Visa mer

Skapa konto för att sätta betyg och recensera böcker

Recensioner

Bli först med att recensera denna bok