Before they are hanged

Abercrombie, Joe

| 2007

Second in the superb, bestselling First Law series - striking, character-driven and cynical noir fantasy from an absolute master.

Jonas Andersson

2013-09-03

Bästa fantasyserien på länge.

Nils Thor

2013-02-06

En spännande historia med en handling som tar överraskande vändningar. Karaktärerna utvecklas genom de strapatser de genomgår. Min favorit är fortfarande inkvisitorn Superior Glokta.

Anna Nyman

2012-10-17

Jag blir inte riktigt klok på vad jag tycker om den här boken. Jag läser den ganska snabbt och vill läsa vidare hela tiden, men utan det där riktiga suget. Samtidigt tycker jag också att den är ganska klyschig och lite lam på ett sätt. Jag förstår helt enkelt inte vart författaren vill komma. Det kanske visar sig i trean. Om jag orkar så långt...

Therese Åström

2012-07-14

Det tog ett tag innan jag kom in i boken (del ett läste jag ju för fyra månader sedan) men när jag väl var inne i alla karaktäerer igen var det svårt att sluta tänka på dem när jag inte läste, vilket jag tycker är ett gott betyg på en bok!

Amanda N

2010-09-01

Serien blir bättrre för varje bok. Man får veta mer om karaktärerna, och nya kommer in i bilden. Tillslut blir det svårt att lägga ifrån sig boken.

Jonas Alexanderson

2009-06-22

Del tre som är lika bra som 2:an.