Be så ska du få : lär dig att förverkliga dina drömmar

Förverkliga dina drömmarDen här fascinerande boken av de bästsäljande författarna Esther och Jerry Hicks presenterar det ickefysiska väsendet Abrahams läror. Abraham förmedlar sitt budskap genom paret Hicks. Han lär oss olika kraftfulla processer med vilkas hjälp vi kan nå våra livsmål. Du kommer att förstå på vilka sätt dina relationer, hälsoproblem, ekonomi, karriärbekymmer och annat påverkas av de universella lagar som styr din tid och rumverklighet - och du kommer att upptäcka kraftfulla processer som kan hjälpa dig att följa med i livets positiva flöde. Den här boken visar dig hur du kan förverkliga dina drömmar, så att du får det glädjefyllda och tillfredsställande liv du förtjänar.

Katarina Dahlquist

2014-09-17

En av de bästa böcker jag läst, så inspirerande och nytänkande! En bok för alla som vill leva livet fullt ut och nå sina mål, full med fungerande övningar som förändrar ens liv till det bättre! Lite law-of-attraction-tänk, vilket är så otroligt väsentligt om vi vill må bra och få det vi önskar! :)

Ciccis bokblogg

2011-01-02

När jag började läsa boken hade jag lite svårt för det här med Abraham och att han/det pratade genom Esther Hicks. Men efterhand som jag läste boken så kändes det inte så konstigt längre. Abraham sägs vara en grupp högstående icke-fysiska lärare som förmedlar sitt breda perpektiv genom Esther Hicks. Det känns bara så himla naturligt allting och jag undrar i mitt stilla sinne vad som fått oss människor att glömma av att må bra och fokusera på det positiva oss varandra m.m. Boken är full av lärorika processer/tips för att attrahera det du vill i ditt liv.