Avund

Godbersen, Anna

| 2023

En oemotståndlig blandning av Gossip Girl och Bridgerton i New York under sekelskiftet.?Manhattans juveler? öppnar portarna till ett extraordinärt societetsliv där skvaller, anseende och förmögenhet är nyckeln till framgång. Dianas hjärta är krossat sedan Henry och Penelope gift sig och hon gör sitt yttersta för att undvika att möta dem i stadens balsalarna. Hon har inte öppnat ett enda av de många brev som Henry skickat sedan bröllopet. Att Henry fortsätter uppvakta Diana går inte Penelope förbi och äktenskapet blir inte den dröm hon tänkt sig. Samtidigt söker New Yorks societet med ljus och lykta efter nästa stjärnskott på Manhattans himmel. Är det dags för Elizabeth Holland att återkräva sin plats, eller har tidningarna rätt i att den spännande nykomlingen Caroline Broad ska få sin chans?

💜❄️💜❄️💜
Även denna avslutande del på denna halvlånga serie ligger i samma klass som de andra två med andra ord
Full Pott😃..
❤️
Här flödar Kärleken och Förmögenheterna blomstrar för de flesta men vad kan man säga
Jo kärleken är såå blind...
❤️
Visst var det en riktigt Mysig och Härlig Romantisk Bladvändare som utspelar sig på 1800-talet.
Den är även en Hjärtevärmande och härlig
Bladvändare som jag tror kan fängsla de flesta.
❤️
Vill man läsa en riktigt fängslande bokserie
så kan jag varmt
Rekommendera denna pärla.
Av mig så får den
Full Pott 😃
❤️❤️❤️❤️❤️ av 5st❤️❄️💜

Sofies bokblogg

2010-08-28

Jag har sett många som skrivit att denna inte håller måtten, men jag tycker att denna tredje bok i serien är den bästa!