Avund

Godbersen, Anna

| 2010

Två månader efter Elizabeth Hollands dramatiska hemkomst väntar ett ivrigt Manhattan på att hon ska återta sin plats som societetens okrönta drottning. Men Elizabeth vägrar infria New Yorks förväntningar och omgivningen börjar misstänka att allt inte står rätt till bakom de herrskapslika dörrarna i Gramercy Park South, nummer 17. Inte helt oväntat är Henry och Penelope Schoonmaker stans mest celebra äkta par. Men trots den glimmande diamantringen på Penelopes ringfinger har de nygifta ytterst lite gemensamt, bortsett från det ömsesidigt föraktet de hyser gentemot varandra. Och även om tidningarna omnämner Penelopes äregiriga väninna, Carolina Broad, som en möjlig efterträdare på Manhattans stjärnhimmel, är hennes berömmelse allt annat än säkrad. Särskilt som någon i societeten roar sig med att förse en girig press med skvaller. I den tredje boken i serien Deluxe döjer sig de allra mest...

💜❄️💜❄️💜
Även denna avslutande del på denna halvlånga serie ligger i samma klass som de andra två med andra ord
Full Pott😃..
❤️
Här flödar Kärleken och Förmögenheterna blomstrar för de flesta men vad kan man säga
Jo kärleken är såå blind...
❤️
Visst var det en riktigt Mysig och Härlig Romantisk Bladvändare som utspelar sig på 1800-talet.
Den är även en Hjärtevärmande och härlig
Bladvändare som jag tror kan fängsla de flesta.
❤️
Vill man läsa en riktigt fängslande bokserie
så kan jag varmt
Rekommendera denna pärla.
Av mig så får den
Full Pott 😃
❤️❤️❤️❤️❤️ av 5st❤️❄️💜

Sofies bokblogg

2010-08-28

Jag har sett många som skrivit att denna inte håller måtten, men jag tycker att denna tredje bok i serien är den bästa!