Arytmi

Vad ger man en man som har allt i 40-årspresent? Ett kontrakt med maffian, ett alibi, ett hjärtfel eller alla ovanstående? Vincent lever ett framgångsrikt liv på att berätta historier. Han har just blivit marknadschef för ett av världens största IT-bolag, är gift med sin ungdomsförälskelse och har blivit med villa och två barn i Duvbo utanför Stockholm, men allting vänds upp och ned på hans årliga läkarkontroll. Hans extremt låga puls är inte ett resultat av lång och idog träning utan i själva verket ett tecken på att han inte lever tillräckligt mycket för att hålla hjärtat igång till sin fyrtioårsdag. När den första förnekelsen släpper taget om honom släpper han själv kontrollen och ger sig ut i ett Miami-inspirerat Stockholm för att hitta något värt att leva för. Allt han behöver göra är att få upp pulsen. Han behöver en utmaning men det är svårt för Vincent att bli riktigt utmanad,...

Martin Andersson

2015-08-03

Superspännande bok, klart läsvärd!

Monica Tidell

2015-06-10

Jag hade tänkt vänta med boken till semestern men började läsa och kunde inte sluta sen. Den får en fyra av mig!

Bjarne Erkensjö

2015-06-04

Blivit lite mättad på svenska böcker senaste åren men den här kändes som något nytt. I ett tempo som känns som anpassat för en actionfilm så blandas vardagliga scener med det oväntade.

En bok som går fort att läsa och som är värd att läsa.
/B

Emmelie Hardenborg

2015-06-02

Spännande historia i högt tempo. Har du väl börjat läsa går det inte att sluta.

sandra wallman

2015-06-01

det här vara lite mer sex än jag trodde

Therese Nordensson

2015-06-01

Spännande, lite skruvad historia i häftiga miljöer. Klart läsvärd!

Elsa Oskarsson

Bra bok. Gillade den.

Linda Gustavsson

2015-05-19

Lite seg i början men sen så! Grym historia. Man kan inte sluta. Mera böcker åt folket av Fantastike Fredrik Frängsmyr!