Arbetets Problem

Hubbard, L Ron

| 1981

Som L. Ron Hubbard beskriver i denna bok, består livet av sju tiondelar arbete, en tiondel familj, en tiondel politik och en tiondel avkoppling.Här är således Scientologi tillämpad på sju tiondelar av tillvaron inklusive lösningen på utmattning och Hemligheten bakom effektivitet.Här finns också analysen av själva livet ? ett spel sammansatt av exakta regler. Känner du till dem så har du framgång.Arbetets problem innehåller teknologi som ingen kan leva utan, och som omedelbart kan tillämpas av alla i vardagslivet.

D

David Adams

2020-09-02

Tycker att det handlar mer om livet generellt än arbetet. Älskar tipset om hur man handskas med förvirring.

O

Olga Davies

2020-06-17

Toppen bok som ger en bra beskrivning på hur man kan hantera alla jobbrelaterade problem.
Ger tips på hur man kan bli mer effektiv och hur man hanterar förvirringar (inte bara på jobbet, men i vanliga livet också).
Spännande att läsa från första till sista sidan!

Susanna Rosén

2019-06-29

Bra tips om vad man själv kan göra för att förbättra sitt arbete. En stor del av livet är man ju där så lite tips på området är ju bra.

marianne helander

2019-05-19

Wow! Här får man kunskap för att kunna hantera sitt arbete och faktiskt liv bättre. En stor del av livet består ju av arbete..... Lättläst bok som ger en redskap att levaett bättre liv.

Sofie Larsson

2014-01-22

Bra lättfattlig - skall rekommendera till mina vänner.
Kram Sofie

Sven Andersson

2014-01-22

Känns tryggare. Bra tankar om vikten av
att ha ett jobb.
Mvh Sven

Rolf Andersson

2014-01-22

Avsnittet om utmattning var intressant.
Hur man hanterar förvirringar och ökar sin
förmåga var nog det mest användbara.
Bra bok!
RSE