Äntligen icke-rökare! - det enkla sättet att sluta

Carr, Allen

| 2003

Det här är en metod som funkar för resten av livet.* Utan skrämseltaktik och avskräckande bilder* Utan krav på viljestyrka* Utan viktökning* Utan oro för abstinens* Utan känsla av försakelse* Utan hjälpmedel och mediciner* Bara 100% naturligtBli en lycklig icke-rökare!Ta första steget nu. Fortsätt att röka precis som vanligt medan du läser boken. Läs med ett öppet sinne. Läs allt. "Äntligen icke-rökare" ger dig lust att sluta. Och det är lätt. Miljoner människor har gjort människor har gjort det och vet att "Äntligen icke-rökare" fungerar.Såld i över 10 miljoner exemplar!

2013-07-22

Tusen tack, Allen! Du har botat mig från mitt alldeles för långa cigarettmissbruk. Jag har varit rökfri i snart två veckor och njuter av att kunna känna dofter jag aldrig tidigare kunnat känna. Jag känner mig som en helt ny person och jag kommer aldrig mer att röka. Jag rekommenderar den här boken varmt till alla Sveriges rökare! Det är så lätt att sluta. Men det mest skrämmande faktumet kvarstår. Hur i all fridens namn kunde jag fortsätta att förgifta min egen kropp på det här viset i närmare fyrtio år? Bedrövligt!

Anna Rehnlund

2013-01-11

Denna boken fick mej att sluta röka för 6 år sen och då hade jag rökt i 21år.Redan efter halva boken så längtade jag efter att den skulle ta slut så jag skulle få sluta.Allen skriver att man inte inte ska sluta innan man läst ut boken. Den innehåller inte en massa skrämselpropaganda utan talar mer om hur dumt det är och då känner man verkligen igen sej. Så uppfattade jag det iaf. Kan verkligen rekommendera denna boken till alla som vill sluta röka och jag önskar er lycka till :)

Elin Olsson

2011-04-01

hade så pass höga förväntningar på boken att jag aldrig trodde de skulle införlivas - men my good, efter boken dröjade det ett halvår och så var jag rökfri.

det som är bra med carr är hans sätt att omvända ens syn på sitt beroende och faktiskt få en att förstå att röka inte är en vana - det är just precis - ett beroende! rekommenderas till alla! alla som röker, åtminstone!

markus dörner

2009-12-30

Här handlar bedömningen enbart om budskapet och syftet. Glöm det litterära.
Slutade tvärt röka (efter 27år) när jag läst klart boken. Fungerade för mig och rekommenderas starkt till ALLA nikotinister.