nglar

Keyes, Marian

| 2003

Maggie Walsh r den ordentliga storasystern, som gift sig med sin ungdomskrlek och har ett arbete som sekreterare p ett advokatkontor i Dublin. Tills en dag d hon fr nog och bestmmer sig fr att lmna sin man fr att resa till sin vninna Emily i Los Angeles. I Marian Keyes sjtte roman nglar fr vi lra knna nnu en syster i familjen Walch. Maggie r storasyster till Claire i Vattenmelonen och Rachel i En ovntad semester. Maggie r den ordentliga systern, som gift sig med sin ungdomskrlek Garv och arbetar som sekreterare p ett advokatkontor i Dublin. Nr hon misstnker att hennes kre, men aningen trkige man Garv, har ett frhllande med en annan kvinna, lmnar hon honom. Och pltsligt tycks allting hnda p en gng. Hon blir av med sitt jobb och bestmmer sig fr att resa till sin vninna Emily, som arbetar som manusfrfattare i Los Angeles. Hr mter Maggie...

2015-08-04

Rachel Mohlin r helt underbar att ha i ronen! Hon r s rolig! Boken tyckte jag dremot var ganska meningsls. Rolig p sina hll men ganska ordinr. Jag hade troligtvis aldrig lst ut den om jag lst fr hand! En svag 3:a blir slutbetyget fr mig! Ingenting jag direkt kan rekommendera!

Anna Lindgren

2013-09-05

Inte rolig alls... Trttnade efter typ halva!

Sara man

2013-05-29

En av Marian Keys topp 5 bcker! lskar att huvudkaraktren r lite ldre!

Maria Blomkvist

2013-03-10

Lttsmlt men inte speciellt rolig. Jag hade vldigt svrt att frst mig p flera av huvudkaraktrens val och det kndes inte som det gavs s mycket knslomssig frklaring till hennes beslut.

2012-05-19

Jag har nu lst alla utgivna bcker om den ngot underliga familjen Walsh nu och hur drpliga och roliga dttrar och frldrar n r i denna tredje bok s mste detta vara i srklass den smsta av de fyra bckerna. Ls resten p http://bokslut.blogspot.se/2012/05/anglar-av-marian-keyes.html

Helena Karlsson

2012-03-22

Inte en av Keyes bttre bcker. Lttlst som alla hennes bcker men trist story.

PL *

2011-12-01

Nej, det hr var verkligen inte bra. Inte ens som sllsning, s den blev aldrig utlst.

Josefine Ejebjrk

2011-09-19

Nja, bara sdr frn Keyes, hon kan bttre.

Miriam T

2011-07-25

Ville ha en mysig chick-lit att lsa i vrmen, men d solen och vrmen inte kom tnkte jag - h kan vl vara trevligt att lsa nu nd? Men nej, jag har trttnat p att chick-lit oftast bara bestr av en massa fester hit och dit varvat med lite shopping och det tycker jag r strt ointressant att lsa om [...]

Ls hela recensionen p min blogg:

Jennifer Ardin

2011-05-26

Trevlig strandbok som lstes ut p en dag i Thailand. Marian keyes r ifrsig alltid kul!

Sara Hansson

2011-04-07

Det frsta jag lser av Marian Keyes efter att ha hrt s mycket positvit om henne. Blev inte vansinnigt imponerad men boken r genomgende underhllande, vitsig och igenknningsfaktorn r hg. Kommer lsa mer av henne :)

Sandra Svensson

2010-12-21

tyckte boken var charmig, underhllande och roligt :) tyvrr hll den nd inte riktigt samma mtt som de andra jag lst med henne. men absolut lsvrd.. en stark trea :)

Efter att bara hrt gott om frfattaren bestmde jag mig fr att lsa denna. Inte ngot fr mig alls.

Camilla H

2010-02-12

Jag brjade lsa den men nu str den och samlar damm i bokhyllan, trkig..

Felicia Axelsson

2009-10-10

Definitivt inte en av Keyes bsta. jag skulle vilja pst att detta r den smsta faktiskt. Men den r trots allt skriven av ett proffs. S dlig r den inte.

Elisabeth Dahlberg

2009-06-21