Alla var där

Weisberger, Lauren

| 2006

Bette är singel och söker en ny mening med sitt liv, men efter att drömjobbet blivit hennes och diverse kärlekstrubbel inser hon att det ljuva livet lämnar en bitter eftersmak. Bette är 27 år, smart, söt, rolig ? och uttråkad. När hon bryter det långvariga förhållandet med sin pojkvän bestämmer hon sig för att det är dags för förändring. Ett oväntat möte slungar henne in i en ny karriärbana som festfixare. När hon hamnar i de coola Manhattan-kretsarna kan hon knappast fatta vilket flyt hon har haft. Plötsligt är världens hetaste stad hennes egen lekplats och vilka leksaker sedan! Men snabbare än det går att säga Manolo Blahnik faller allting sönder bit för bit. Bette inser att hon är ett villebråd för en ökänd playboy ? och plötsligt huvudperson i alla skvallerspalter. Det gör hennes chef entusiastisk men hennes nära och kära är inte lika roade? Flickan de kände med smak för smäktande...

Sara Eriksson

2020-01-26

Ok, men lite väl utdragen.

S S

2011-02-17

Helt okej men inte mer än så

Josefine Ejebjörk

2010-08-11

Weisberger skriver ok, men precis som hennes andra böcker saknar de något för att få högre betyg.

2010-07-28

Helt OK. Bra att lyssna på i joggingspåret.

Lena Larsson

2010-02-11

Cute.

Karin Karlsson

2009-07-10

Tråkig bok

Jenny Andersson

2009-04-24

En riktigt chicklit-bok. Eftersom jag älskar just chitlit-böcker passade denna mig utmärkt. I början hade jag svårt att komma in i den, men gav man den bara lite tid så!

Jag kunde inte låta bli att drömma mig bort till Bettes liv. Ena stunden ville man bara ta över allt hon gjorde. I andra stund var man glad att man inte levde hennes liv, utan ett stillsamt liv här i sverige.

Men vill man drömma sig bort lite till Manhattans uteliv, så är det en perfekt bok! Enjoy!