Airhead

Cabot, Meg

| 2010

När Em vaknar upp efter en månad i koma, känns det som om hon har blivit någon annan. Och det otroliga är - det har hon ... Emerson Watts ville inte ens gå på SoHo Stark Megastores nya stjärnspäckade öppningskväll. Men någon måste se efter hennes syster, Frida, som avgudar den engelska pulshöjaren Gabriel Luna som ska sjunga och skriva autografer där, tillsammans med affärskedjans nya "ansikte", tonåriga supermodellen Nikki Howard. Men en olycka ändrar livet som Em Watts, den ständiga pojkflickan, aldrig partyprinsessa, känner det för alltid. Hon upphör plötsligt vara sig själv. Bokstavligen. Meg Cabot lyckas som alltid få läsaren fast från första sidan. Tempot är högt och karaktärerna trovärdiga - fansen kommer inte att bli besvikna.

Desirée Strömberg

2013-02-16

Helt okej bok. Gillade inte riktigt konceptet, men den var mycket lättläst och det var vad jag behövde.

Bea Johansson

2012-11-02

Riktigt underhållande och fascinerande. Längtar tills jag får läsa tvåan!

julia christensson

2012-10-11

Skit bra bok som rekommenderas starkt av mig. Spännande från första till sista sidan. Älskade alla karaktärer men mest Christopher.

Moa Johansson

2012-03-25

Underhållande bok, även om det inte är en av de bästa jag läst.

Hilda Hagiwara

2011-09-05

Bland de bästa :)
Lite läskig men ändå riktig bra bok! För dig som gillar konstiga böcker!
Bra sträckläsning!

Sofies bokblogg

2011-06-10

Meg Cabot har skrivit många böcker, men variationen är ändå inte så stor. Jag börjar nog växa ifrån henne nu...

Sigrid Österling

2011-03-03

Seg i början, men sen vill man inte sluta läsa!

Lotta Berling

2011-02-28

En ganska bra story, berättad så att läsarens intresse hålls vid liv hela vägen.

Sofie Nilsson

2011-02-26

Lånade den i skolan, älskade den och köpte sedan den och boken efter i en bokhandel.

Frida Niss

2009-06-14

korkat koncept, men det funkar.