After. När vi tvekade

Todd, Anna

| 2015

Efter en kaotisk början på Tessas och Hardins förhållande verkade saker och ting börja falla på plats. Sedan kom den förkrossande sanningen fram... Tessa visste att Hardin kunde vara elak och hans humörsvängningar plågade henne, men hon trodde ändå att han älskade henne. Så som hon älskar honom. Är Hardin verkligen den djupa och missförstådda kille som Tessa föll så hårt för? Eller var allt bara ett spel? Tessa önskar att hon kunde lämna honom för gott. Men när hon tänker på deras passion, de stunder när de bara har varandra, är det inte så enkelt. Hardin vet att han begått sitt livs största misstag – han är på väg att förlora allt. Han kan inte ge upp Tessa så lätt. Men kan han förändras? Kommer han att kunna förändras - för kärleken? När vi tvekade är andra delen i Anna Todds framgångsrika serie After.

A.new.world

2020-06-03

2019-02-05

Säger samma som om första boken. Läs den recensionen för helheten. Den här boken hade på sätt och vis än mer unken kvinnosyn osande i bakgrunden. Synen på kvinnor som hånglar eller har sex med olika män som horor kommer fram hos båda huvudkaraktärerna. Det är extremt våld ställt mot extrem präktighet och artighet. Trots alla brister är boken lätt att fastna i.

Aimy Tisell

2017-10-05

Andra boken svek inte mina förväntningar, utan snarare tvärtom. Boken lämnade mig tom och snart är det dags för nästa.

Lisa K

2017-05-28

Inte alls lika bra som första boken. Långtråkig och många händelser upprepas.. Konstigt slut också!