Abdi och bokhunden

Öhnell, Åsa

| 2016

I Abdi och bokhunden möter vi en kille som antagligen är rädd för hundar och hans rädsla avdramatiseras när han i lugn och ro får träffa en hund för sig själv, utan kompisarna vars förväntningar han inte klarar av. Rädsla för hundar är något man måste ta på största allvar och respekt, vilket den här boken visar.

Boken handlar om en Boklund som man ska läsa för och Abdi vill inte det först, för han gillar inte hundar. Men när han skulle gå in i trapphuset upp till sig så såg han en liten svart hund och den bits inte eller slickar och då började han gilla hundar.
Boken passar dig som gillar hundar. Boken får betyg 1-6 av 10 av mig.

Boken passar dig som gillar hundar. Boken får betyg 1-6 av 10 av mig.

AAAHHH

dålig

buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

bra för små barn om du ett barn mellan 2-4 år så är den här bra

Fin, tänkvärd och lättläst!