A Living Nightmare

Shan, Darren

| 2001

Darren and Steve, two boys who are best friends, visit an illegal freak show, where an encounter with a vampire and a deadly spider forces them to make life-changing choices. Reprint.

Karin Söder

2016-07-19

En mysig lite läskig och bra ungdomsbok. Jag kommer absolut att läsa hela serien!

jojo bengtsson

2012-12-07

ÄGER!

Egentligen bra historia men inte så bra skriven
Men man måste ju ändå läsa fortsättningen

Mattias Green

2012-01-29

Det var länge sedan jag läste denna men jag minns att jag blev helt tagen av hur välskriven den var. Jag blev helt besatt av boken och serien för den delen.

Maria Gustavsson

2012-01-09

Det började med att jag såg filmen, vilket var en stor besvikelse. Det var en så bra story, men gjord på ett så dåligt sätt. Lyckan kom när jag fick veta att den var baserad på böcker.
Och även fast böckerna är skrivna på ett väldigt enkelt sätt för de som är något yngre än mig så fastnade jag helt i dem. Det är så mycket som inte var med i filmen som upptäcks i böckerna. Underbart!

Denna serie är helt underbar jag gillar den skarpt

Natasha Illyés

2009-12-09

Visst är det en ungdomsbok och jag är ingen ungdom alls, men spännande är det! En genomtänkt grundplåt som får en att längta till nästa bok, samtidigt som man njuter fullt ut av alla händelser i Skräckens cirkus.