39-Storey Treehouse

Griffiths, Andy

| 2015

Laugh-out-loud wacky adventures in the world's MOST AWESOME treehouse! The third instalment in this hilarious and highly illustrated series will appeal to fans of Captain Underpants and Wimpy Kid.

Den är bra.
Den är väldigt gammal.
I boken så har de skaffat en studsmatta (utan skyddsnät), och ett chokladvattenfall och en aktiv (utbrottsfri!) vulkan. Det var roliga bilder. /Tyra

4A, Almunge skola

2021-12-17

Rolig, konstig, bra bilder och rolig täxt.

Den var rolig för att det hände många konstiga saker:)

Superrolig tycker jag. Det handlar om Terry som uppfinner en maskin som gör att Andy inte behöver skriva och att Terry inte behöver måla. Men så blir dom utstängda från sin egen trädkoja.

Fjord Roder

2021-11-17

Den var helt ok.

rolig

Den var bra för Andy och Terry gjorde en trädkoja med 13 våningar mer bra att läsa .

En av världens roligaste böcker.Handlar om att Andy och Terry kommer till ett lan gjort av ost.Perfekt för dig som gillar:Lättlästa och roliga böcker!

Andy och Terry hoppar studsmatta och råkar flyga iväg och hamnar i ett hav med smält ost. När de kommer tillbaka till sin trädkoja har deras maskin ( som skriver böcker åt de) låst dörren. Jag tyckte boken var ganska bra.

rolig

Terry har byggt en Det-var-en-gång maskin. Den hjälper Terry och Andy att skriva klart boken. Men när de vill skriva det sista i boken så vill Det-var-en-gång maskinen vill inte släppa in dem. Så Terry och Andy får åka till månen för att hämta avuppfinnaren professor Stupido. Så de kunde få avuppfinna Det-var-en-gång maskinen. Avuppfinna betyder att man tar bort en sak från hela jordklotet. Den här boken rekommenderar jag. Den är en lång bok fast lite text. Astrid

Den var bra för att den var lätt läst och rolig. Det var kul i början när dem visade alla våningar i trädkojan. Det var roligt i kapitel 2 när Herstornäsa kom fram.

bravo skrivare