130-Storey Treehouse

Griffiths, Andy

Lots of laughs on every level in the worlds most awesome treehouse! The tenth instalment in the number one bestselling Treehouse series by Andy Griffiths and Terry Denton.

2021-12-17

Den var rolig med roliga bilder och roliga händelser.

2021-12-15

Jag tycker att den var ganska bra, men man förstod inte så mycket.

2021-12-14

Boken är jättebra!

Väldeligt bra bok

Den var bra och rolig den handlade om att Terry blev irriterad på en fluga Terry förskökte döda flugan men den dog inte i början men sen gick den. Sedan såg Andy och Terry ett stort flygande öga som kidnappade dem.

Den här boken handlar om Andy,Terry och Jill. Det är Terry som ritar bilderna och Andy som skriver texten. I den här boken blir Terry,Andy och Jill fångade av en massa ögon och vill göra en jätte stor intergalaktisk strid på liv och död!!! jag tycker den här boken är bra för att Andy och Terry är roliga!!!! Och EN OVANLIGT IRRETERANDE FLUGA!!!

Den var väldigt knasig lite för rolig. Jag tycker att det var väldigt konstigt med en intergalaktisk strid på liv och död.(:

2021-10-22

Jag tyckte den var bra och boken handlar om en tre kilar som är störd på en fluga

Jag tycker att den va jätte rolig men lite för lätt läst. Den handlar om Andy Tary
och Jill.

Väldigt rolig bok men lite text

Terry Jill och Andy blir uppsugna av ett jätte öga till en intergalaxisk fight. Där är det fight med massor olika varelser som fightas på liv och död. Andy Terry och Jill rymmer och en blobb har följt med utan att dom märker den. Sen hittar dom blobben och blobben säger att han har ätit upp en kladd kaka så en gigantisk groda har sugit upp allting på blobbermeralda. Och sen jhjälper Terry och Andy och Jill dom att göra så grodan spottar ut allt. Huvudperoner:Jill Andy och Terry.

Rolig!😂