10 tips fr att leva p din kreativitet

Kimselius, Kim M

Drmmer du om att frvandla din kreativa hobby till ditt yrke? Eller undrar du om det verhuvudtaget gr, trots vad folk i din omgivning sger? I den hr boken fr du handfasta rd av tre proffs, med sammanlagt 37 rs erfarenhet av bokbranschen. Frfattaren Kim M. Kimselius, lektren Lennart Guldbrandsson och bokutgivningscoachen Kristina Svensson avsljar de hemliga knepen fr att kunna arbeta med det de lskar att gra. Hur fr man en stadig inkomst? Vad r den viktigaste frutsttningen fr att bli riktigt produktiv? Sagt om Kim: "Kim r en fanatisk frebild fr alla blivande och varande frfattare." Sagt om Kristina: "Kristina r en prla;erfaren, trevlig och dessutom mycket rolig." Sagt om Lennart: "Lennart skriver lttlst, underhllande och initierande om mnet." Ls ven frfattarnas frsta gemensamma bok: 10 misstag frfattare gr. 2:a boken i serien Tre Hattar.

Holger Wstlund

2017-10-28

Frfattartrion Tre hattar som bestr av Lennart Guldbrandsson, Kim M. Kimselius och Kristina Svensson har nu kommit med sin andra handbok om skrivande. Den hr gngen handlar det om konsten att leva p sin kreativitet ngot som vi alla som skriver vet r svrt. Trion, som tillsammans har 37 rs erfarenhet av skrivande, formligen sprutar ut rd, tips och berttelser om vad som hnt i deras egna skrivarkarrirer. Rden r konkreta och beprvade. Jag fick flera ider som jag inte tnkt p tidigare. r du ny eller erfaren inom skrivargebitet s kan jag garantera att du hittar mycket matnyttigt i den hr boken.

Ulla Adamsson

2017-10-21

Den hr boken r nstan ett mste fr alla kreativa sjlar dr ute som har en drm eller tanke p att kunna leva p sin hobby. Kim, Kristina och Lennart r tre begvade och genersa mnniskor som bjuder p en massa bra tips p ett roligt och engagerat stt som ltt omvandlas till vilken kreativitet man n vill satsa p. Kp den!
Ulla Adamsson