Verktyg på boktipset

Förutom själva sajten finns det ett antal spännande saker du kan göra med Boktipset!

Facebook

Facebook

Vill du att det du gör på Boktipset också ska synas på Facebook? Koppla boktipset till ditt Facebook-konto!

När du hittar en bok, en författare eller en lista som du gillar kan du givetvis dela denna med dina vänner på Facebook genom att klicka på Facebooksymbolen på dessa sidor.

Twitter

Twitter

Finns du på Twitter? Du är du så klart intresserad av att berätta för dina followers vad du läser! Genom att koppla ditt konto på Boktipset till ditt Twitter-konto så kommer alla betyg du sätter att Twittras automatiskt.

Blogg

Du kan alltid läsa vad som händer på Boktipset i vår blogg!

Vi använder oss av Word Press som bloggverktyg på Boktipset, läs mer om Word Press här.

Tipsa vänner

Vill du tipsa dina vänner om Boktipset som sajt? Du kan nu hämta dina vänner på GMail eller Hotmail och tipsa dem om sajten! Tips om sajten generellt kan du antingen göra genom att klicka på loggorna nedan eller från din profil-sida. Tipsa om böcker, författare, grupper och listor kan du göra på respektive sida!

Gmail Hotmail

API

Boktipset har ett API som där man kan få tillgång till att använda Boktipsets data på sin egen sajt eller i sin egen applikation! Är du sugen på att använda APIt i din egen tillämpning? Läs mer här.