Sista samtalet

Booth, Stephen

| 2009

2016-08-31

Det här är ju den nionde delen i serien och i mitt tycke är den mer lik den första boken, Svarta hunden, den som fick mig att vilja fortsätta läsa. I alla fall vad gäller själva känslan. Det kan bero på att sidantalet nu är nere i mer lätthanterligt antal, vilket betyder att det inte är riktigt lika mycket utsvävningar. Läs mer på http://bokslut.blogspot.se/2016/08/sista-samtalet-av-stephen-booth.html

2015-03-15

Ännu en Cooper och Fry i serien. Och visst gillar jag dem, naturen, kollegorna och samspelet i relationerna eller icke-relationerna. Men det blev för mycket häst i den här för min smak helt enkelt.

Helena Nielsen

2012-09-18

Tycker att boken stundtals är rörig, men har upplevt fler av Booths böcker som det.

Karin Almén

2011-07-05

Jag gillar Stephen Booth som bara den - och "Sista samtalet" är inget undantag. Framförallt gillar jag språket, karaktärerna och den inbakade humorn!!!

Therese G

2011-05-16

Samma här. Läste den i brist på annat.

kristina johansson

2009-08-10

För mycket detaljer för liten handling och action för mitt tycke och smak. Tråkig. Slutar läsa boken efter ett tag. Tänker dock ge mig på den igen då den kommer ut på svenska för att se om det är språket som gör hela skillnaden.