Ge kunden en positiv chock

Möter du kunder i ditt jobb? Ja, då är den här boken ett måste, för här får du tips, råd och idéer om hur du får nöjda, eller ännu hellre, imponerade kunder.? Du får veta vad som får kunden att vilja komma tillbaka till dig och ditt företag.? Du får tips om hur du får ett gott rykte bland kunderna.Detta är två av de viktigaste ingredienserna för att bli en stark aktör på marknaden. Det gör dig inte bara mer attraktiv för kunderna, utan gör det också svårare för dina konkurrenter. Teorier varvas med exempel och konkreta tips, vilket gör boken både lättläst och i högsta grad praktiskt användbar.PG Wettsjö är utbildare och föreläsare inom områdena kundservice, försäljning, kommunikation och presentation.

Peter Sjölin

2017-03-04

Att skapa ett gott rykte är något man i stressfyllda dagar kan glömma bort då man lätt fokuserar på nästa kund, anledningen varför jag plockade upp denna bok är att jag märkt med åren att skapa ett gott rykte har en stor effekt i längden, och denna bok förklarar verkligen hur du skapar ett sådant :)

Helena Ekensjö

2016-12-10

Kanonbra servicebok, bra vinkling och berättelser av bra och dålig service samt blandat med teori och praktik!

Helena Ekensjö

2016-12-10

Maria Alm

2016-12-04

Återkommande kunder är otroligt viktigt. Frågar du flertal företag så är 90% av affärerna genom referenser/återkommande kunder.

Detta är för mig både en inspirerande och praktisk bok.

Liz-Marie Ekblom

2016-10-05

Härlig bok som ger en motivation att höja vår redan höga servicenivå på mitt arbete till oanande höjder!
Med små medel, enkla självklara insikter som PG Wettsjö skriver om så kan man komma hur långt som helst i serviceandan!
Boken är också ett lysande exempel på att man kan öka sin egna personliga utveckling genom att lära och ta till sig all självklar information!

Ludvig Florin

2016-07-24

Tydlig och pedagogisk!
Den är bra för nybörjare men också bra för de som vill vara BÄST. Man blir motiverad av historier om riktigt bra service och förstår vikten av bra service.

PILEN strategin har jag använt flera gånger i både arbetsliv och privatliv, fungerar jättebra.

magnus johansson

2015-10-23

Boken gav mig en positiv chock! Kanonbra bok om kundservice.

Jannes bokhylla

2015-09-24

Strålande bok i kundservice med målande exempel.

Kristina Nilsson

2015-09-24

Toppenbok om service! Verkligen en bok för alla som vill bli bättre på service. Proppad med exempel liksom konkreta tips. Mycket läsvärd!

Malin Sundell

2015-06-24

Känns omodern och hänger inte med i tiden.

2014-06-28

Har man läst en sådan här bok tidigare blir det liksom bara en repris...