EXTRAINKOMSTER HELT ENKELT : Så förvandlar du en del av din tid till lönsamma extrainkomster

Jag har alltid haft olika former av extrainkomster vid sidan av mitt yrke. I denna bok delar jag med mig av mina och andras erfarenheter. Du får inspiration från hur andra lyckats och jag beskriver hur du kan lyckas.Extrainkomsterna har gett mig stor anställningstrygghet, jag har kunnat leva det liv jag vill och skapat möjligheter för min personliga och professionella utveckling.I den här boken kommer du bl.a. lära dig hur du: * kan starta hemifrån * få extrainkomster som konsult, frilansskribent m.m. * få extrainkomster med e-handel, som bloggare etc. * få extrainkomster genom att skapa informationsprodukter m.m. * hur du kan kolla efterfrågan för de idéer du har * hur du marknadsför dina extrainkomster * hur du skapar god lönsamhet. Och så får du en checklista hur du kommer i gång

En bra bok att ha som inspiration.
Och många handfasta tips på steg man kan ta för att komma igång.

Eftersom den täcker ett imponerande antal områden för bokens längd så får man en bred samling tankar för att sätta igång fantasin.

Kompakt, informativt och praktisk!

En liten skattkista!
En kompakt bok fullproppad med värdefulla tips. Bär den med mig o läser den igen o igen. Hittat nya idéer o får uppslag till hur jag kan förverkliga dessa utan krångel eller särskilt stora tekniska kunskaper.
Författaren bjuder som vanligt frikostigt på konkret information om hur du kan skaffa extrainkomster. Det är lätt att omsätta informationen till sitt eget specialområde.
En liten investering för så många nya uppslag!
Rekommenderas varmt.

En fyndbok för den som vill skaffa sig extrainkomster. Med sin professionella erfarenhet från bl.a. företag, beskriver Holger Wästlund på ett mycket pedagogiskt och förståeligt sätt många intressanta tips hur du ska göra.